Hi friends , well? have eaten? been drinking? There pakwe / makwe? have a bath? had gone to sleep? -. - 'Hehe thank you for entering my site, I love my friends :) sayangg goodbye.

I just want ordinary women living in the world and the hereafter

memory 2011

hey bloggingg . post kali nihh aku nak citer pasal memory aku 2011 . aku rasa aku tak ingat semua lahh . hehe .
aku start ehh :
  • awal tahun aku sedihh sebab kena tinggal dengan cinta monyet nama nya atan (bukan nama sebenar)
  • aku dapat DSLR 5100 preasent bufday aku kot .
  • beli henfon nokia c3 (guna duit sendirik je)
  • tahun 2011 nihh aku tak jadik player lahh . setia pada satu .
  • pergi BPmall dengan  budak budak gantong .
  • pergi gunung pulai dengan budak budak jambi .
  • ramai yang mintak couple aku reject .
  • banyak sangat gosip dengan budak budak .
  • ramai kawan dengan budak budak atas (senior) .
  • online facebook sampai kena marah .
  • jalan jalan balek magrib , lepastu kena rotan dengan mak aku .
  • dapat motor ego (second hand jehh) .
  • bapak aku nak belasah aku . (kesian kan) .
  • time bufday aku banyak orang bagi preasent .
  • partner couple aku merepek meraban jehh . alaa cinta monyet jehh kot .
  • banyak carik pasal dengan bestie . dulik apa aku , yang penting aku bahagia .
  • banyak nangis .
  • kaki jalan .
  • kaki emo .
  • banyak terajang adek beradek aku .
  • budak budak ejek aku ' kenit ' .
  • tahun aku kaki wayang .
  • dating dekat BPmall , takmain lah dating warung jehh . CEHH .
nihh jeh yang aku ingat , maybe banyak lagi duka suka aku . hihi , nanti aku update lagi ehh . nak tidur lahh . penat sangat nihh , hihi .

dont forget , last year 2011 aku couple dengan SYAHFIQ ZAINI <3 hihi . kena lah bagitahu . kata diary kan . cehhh . ok bay kawan kawan . sayangg awak . muahhhh !

saya tulis awak baca ! terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM , hai ,
sila tinggalkan komen anda ,
SATU pon okeys lha <3