Hi friends , well? have eaten? been drinking? There pakwe / makwe? have a bath? had gone to sleep? -. - 'Hehe thank you for entering my site, I love my friends :) sayangg goodbye.

I just want ordinary women living in the world and the hereafter

super hero ==)

hey readers .
assalamualaikum [lagi afdal] hehehe . jawap tau . ok CUN .
heehe . that post about my superhero lah kan ! yelah dah lama single .
then ade couple . sape ta proud  korang pon proud kan ade boyfiee . oke dah tayah gaduh lah kan .
hahahaha . chilll ! :p . pada perempuan kat luar sana . jangan memandai nak curik budak encem ni dari zirah eh .nanti zira pang ! hehehe :p .zirah dah LOVE dia sngat2 tau . series ni ! werk . I LOVE MY BOYFIEE : )

( that person I MISS )

( that person I LOVE )



( super hero )


hehehe . ingat jangan amek dia : ) . okebai . salam : ) 


saya tulis awak baca ! terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM , hai ,
sila tinggalkan komen anda ,
SATU pon okeys lha <3