Hi friends , well? have eaten? been drinking? There pakwe / makwe? have a bath? had gone to sleep? -. - 'Hehe thank you for entering my site, I love my friends :) sayangg goodbye.

I just want ordinary women living in the world and the hereafter

4MONTH 2DAY


13-12-2011 sampai 15-04-2012
[ 4month 2days]

kenal boyprengg aku lama tak ? kenal kan !
okay cun ! grrrrr ~
sudah cukup cukup sudah , cukup sampai di sini saja !
perhh ! aku sedih , geram , kecewa , tergamam and other !
kalau boleh aku nangis depan kau ~ dah lama aku nangis sebab kau .
kau ! kau ! kau penipu pembohong . asal ekk ?
macam bongok je ayat manis engkau dulu . ape ape ?
nak cinta aku sampai ajal kau , pergi lahh kau !
aish ! dayus dayus dayus ~
auish ! macam ppfffftt lah bhaii .
macam fongkiong , lolo ahh beb ! aishhh .
segala kata cacian yang telah kau berikan , membuatku rasa KOSONG KOSONG KOSONG !
bye my ex boyfriend [mohd syahfiq bin zaini]
muahahhaha :* . 
last word ! AKU SAYANG KAU . and tanak engkau ada di sini aku lagi ,
sebab aku nak kau pergi jauh-jauh and carik perempuan yang perfect di mata kau ~~ 
bye syahfiq .
I actually do not know want to say anything. I can only rejoice in the sad )


saya tulis awak baca ! terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM , hai ,
sila tinggalkan komen anda ,
SATU pon okeys lha <3