Hi friends , well? have eaten? been drinking? There pakwe / makwe? have a bath? had gone to sleep? -. - 'Hehe thank you for entering my site, I love my friends :) sayangg goodbye.

I just want ordinary women living in the world and the hereafter

hangout bersama gendut gendut :) HAHA

Assalamualaikum pembaca belog , aku di sini taknak bercakap , just mahu menulis saja . okeh boleh kan ? dulik apeh belog aku , HAHA . korang sehat ? sehat kan , aku ponn sehat , tuhh yang gendut ! HAHA , kau care ? susahsusah jehh . HAHA . time 19/2/2012 (ahad) aku pergi hangout bersama anak anak dara , siapa anakanak dara tuhh ? ehh sepupu aku lahhh . asal ? nak ngurat ? jom ! HAHA . best teramat best best laa kan sebab dapat hangout dengan beloved cousin aku nihh , pergi harokharok dekat karoke , main bowlingg , tengok wayang yang kelaka , huhhh banyak lagi arkk . , korang the best , korang sporting , korang terbaik and ntah pape jehhh lahh , yang gilagila best woaaa ~ HAHA . taktahu nak cakap apa , happy gila aww keluar dengan korang ! lepas nihh jum hahh kita check in hotel satu dekat dekat jehh , mintak makbapak money ! boleh ? jum ahh . hehe . aku dah tak ada idea ahh nak tulis apa , yang pentingg happy gilap gilap wehh , weh weh . nak tahu tak cousin aku yang gendutgendut nihh , sat ehh aku bagi hang tunjuk gamba nihh :


nice moment woaaa ! siapa nak ngurat empat dara nihh , pilih satu jehh =)


nihh aku , PHOTOGRAPHER pertama :) 
nihh akak aku , PHOTOGRAPHER kedua :) 
cun kan ? kalau nak ngurat , tanya aku dulu :) HAHA .

nihh akak sepupu aku ,PHOTOGHRAPHER KETIGA .
 dok orang kelatee , mai mai mai , cekeding an , oiyy mamam lebih lebih sikit lahhkan :)
nihh akak sepupu aku yang kecik , PHOTOGRAPHER KEEMPAT
kecik kecik jehh bila nak besar , haha , hati senang :) HAHA .

nak tahu nama nama diaorang takk , hehe , okehh now aku bagitahu ehhh , budakbudak chumil -
PHOTOGRAPHER 1 : NUR HAZIRAH BT MOHD NASIR
PHOTOGRAPHER 2 : NUR HAMIZAH BT MOHD NASIR
PHOTOGRAPHER 3 : NOR QURATUL AINI BT SA`ADON
PHOTOGRAPHER 4 : FATIN FARHANA BT MOHAMMAD
nak ngurat takk ? cepatt pilihhh ! HAHAHA . ajak gurauu sajea .

okeh sampai disini sajea aku dapat bercerita , kalau panjang umur aku update lagi , okbhaii :)

saya tulis awak baca ! terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM , hai ,
sila tinggalkan komen anda ,
SATU pon okeys lha <3