Hi friends , well? have eaten? been drinking? There pakwe / makwe? have a bath? had gone to sleep? -. - 'Hehe thank you for entering my site, I love my friends :) sayangg goodbye.

I just want ordinary women living in the world and the hereafter

best moment ! awak ada ? bhaha ,

hai assalamualaikum untuk anda , anda dan anda <3
hari nihh aku nak citer pasal semalam , 21/1/2012 , rasa rasa tak ada berkaitan dengan anda , tapi tak apa ! aku  nak citer jugakk . haha , awak ada ? so diam diam , baca sampai abis ! bhaha .


start the story , yang hantar aku pergi BPmall semalam , faten dengan nadzmi , terlanjur dia date aku pon nak date jugak kan . siapa jelous ? aku jelous ! bhaaha , rilekrilek . aku rasa semalam hari yang paling happy , thank for syahfiq sebab ajak kita jalan jalan satu mall . fuhh ! balik rumah merayu rayu suruh adekadek urut kan kaki ! ada dia nak ? tak ada nya , terpakse lahh bertahan . puihh ! aiyohh , sebelum syahfiq and the geng sampai mall tuhh , aku , faten and nadzmi , main bowlingg ! #sumpah first time main bowlingg ! kitaorang sampai awal , dalam pukol 1 syahfiq dah sampai . firstfirst pergi big cinema order ticket ! then teman budakbudak nihh pergi snooker , #first time pergi , bosann dohh . lepastuhh budakbudak nihh karoeke , #aku dengan syahfiq jalan jalan mall , buat saket kaki . lepastuhh budakbudak nihh lepak hisap rokok , #aku tak cakap apa-apa , diam je ! bhaha , then pergi junction food , #minum jehh . haha . wea korangg memang harok lahh ken . best gilaaa hang out sama kauorangg , #really ? . time jalan jalan dengan membermember syahfiq , boleh pulak syahfiq nihh buat aku sakit tangan ! ngeee , sabar je lahhh . #denda hantar pergi klinik , cehh macam teruk je ! takada lahh gurau jehh . nak tahu ark ? sebelum masok wayang tuhh , budakbudak nihh dok harokharok amek gamba , posing sana posing sini , baru sempoii . time beratur je nak masok wayangg , huhh ! kauorang jahat gilaaa , aku pon kauorang nak jadikkan bahan ejekan . tahu lahh kauorang jeles aku pendek <3 bhaha . yeke ? imposibble . syahfiq thankss very much okeyy , berapa jam ntahh awak luangkan masa dengan saya , bhehe . HAPPY sangat sangat ! harap dapat hang out yang lagi lagi bestt . muahahaha =)


gambargambar : 


budak nihh ar , yang hantar aku pergi BPMALL . thanks kauorangg , nazmi : mana cukup singgit , sepuluh ringgit lahhh :) bhaha ,

no coment , nihh sapa ntahh yang amek ! bhaha ,


me and youu ! <3

nihh , ticket aku dengan syahfiq jee ! actually banyak lagii ticket nihh , haha ,


that ! siapa punya member , bhaha ,


## saya sayang MUHAMMAD SYAHFIQ ZAINI <3
budakbudak yang pergi BP semalam yang aku kenal , arip . nabil . yusri . eone . (=
thanks jugakk untuk faten dan nadzmi (=




saya tulis awak baca ! terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM , hai ,
sila tinggalkan komen anda ,
SATU pon okeys lha <3